Veelgestelde vragen

Waar kan ik terugvinden of een artikel voorradig is?

Wanneer je in de onlineshop een product selecteert (en de juiste maat kiest), kan je zien of het ingegeven aantal nog voorradig is.
Als er een product niet voorradig is, kan je altijd telefonisch contact opnemen met het nummer 0032477230639 of een e-mail sturen naar info@commejesuis.be
Nadien toetsen we af bij de leverancier of we het product kunnen bijbestellen.

 

Kan ik mijn online bestelling annuleren?

Wanneer je een online bestelling wilt annuleren, bel je best zo snel mogelijk (lees: voor je de verzendbevestiging ontvangt) op het nummer 0032477230639. Zo stoppen wij de behandeling van jouw bestelling. Nadien krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag terug gestort.

 

Kan ik na ontvangst van een verzendbevestiging mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je je na ontvangst van verzendbevestiging toch bedenkt, kan je ons hiervan op de hoogte brengen via het nummer 0032477230639.
Wanneer je het pakje ontvangt, dien je dit ongeopend terug te sturen naar de winkel.
Wanneer wij deze bestelling ongeopend ontvangen, wordt jouw volledig aankoopbedrag terug gestort naar dezelfde bankrekening waarmee de bestelling gemaakt werd (inclusief verzendkosten).

 

Kan ik een bestelling retourneren?

Wanneer je na het passen toch niet overtuigd bent van jouw aankoop, kan je deze retourneren.
Hiervoor dien je de kledij in perfecte staat (lees: originele verpakking) op te sturen naar de winkel. Wanneer dit pakje aankomt, storten wij de volledige som terug op dezelfde bankrekening (inclusief verzendkosten).

 

Kan ik een product ruilen?

Niet 100% zeker over de maat/het model/etc.? Geen probleem, je kan steeds een andere maat/item bestellen. Dit gebeurt op dezelfde manier waarop je een pakket zou retourneren, maar met het verschil dat wij een nieuw pakje opsturen. Zo kan je genieten van jouw favoriete én perfect passende item uit onze collectie. Indien je een product ruilt voor een andere aankoopprijs wordt dit alsook in rekening gebracht en/of verminderd.
Uiteraard kan je ook steeds langskomen met je ontvangen pakket in de winkel. Ook daar helpen we je graag verder met de omruiling.

    

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Na het plaatsen van jouw bestelling word je per e-mail op de hoogte gebracht van de verzending en de verwachte levertijd. Zo kan je jouw pakketje op de voet volgen.
In de bevestigingsmail vind je ook een link die rechtstreeks naar de selectie van de leveringsopties leidt.

 

Is de volledige online collectie ook in de winkel beschikbaar?

Alle kledij die je online terugvindt, is beschikbaar in de winkel.
Alle overige artikelen (lifestyleproducten, verlichting, etc.) zijn voor 3/4 op voorraad in de winkel.
Verder zijn er ook enkele producten die rechtstreeks van de leverancier naar jouw thuis wordt verzonden (en dus niet voorradig zijn in de winkel).
Dit alles geldt tenzij er wordt aangegeven dat het door jouw gekozen product niet meer voorradig is.
Je bent steeds van harte welkom in onze winkel om er de volledige collectie te ontdekken en te passen.

 

Door wie zal mijn bestelling geleverd worden?

Voor onze online webshop werken we samen met de koerierdienst GLS. Zij zullen jouw pakket veilig tot het gevraagde adres leveren én met de glimlach overhandigen. Bij eventuele beschadiging of verlies van goederen tijdens de verzending is Comme je suis bijgevolg niet verantwoordelijk.

 

Zijn er extra verzendkosten?

We hebben een vaste verzendkost van € 5,85 voor wie vanuit België besteld. Deze kost wordt niet in rekening gebracht wanneer jouw aankoopbedrag groter is dan €100.
Wanneer je vanuit Nederland, Luxemburg of Frankrijk besteld, wordt dit een verzendkost van € 12. Ook hier valt de extra verzendkost weg als jouw aankoopbedrag boven de € 100 is.

Ziezo, alweer een stap dichterbij om jouw bestelling te plaatsen! Graag tot snel!